top of page

Regulamin uczestnictwa w zajęciach Role Play English

§1 PRZEDMIOT REGULAMINU

1. Niniejszy Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w zajęciach językowych ROLE PLAY ENGLISH organizowanych przez Taboret Piotr Cedzyński.

§2 ORGANIZACJA ZAJĘĆ

1. Zajęcia ROLE PLAY ENGLISH prowadzone są przez firmę Taboret Piotr Cedzyński z siedzibą w Łodzi, ul. Głogowa 16, zwaną dalej Organizatorem.

2. Zajęcia odbywają się w cyklu od października do czerwca.

3. Zajęcia trwają 90 lub 60 minut i odbywają się co tydzień, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i niektórych innych dni wyznaczonych przez Organizatora. Szczegółowy plan na dany miesiąc dostępny jest przed rozpoczęciem danego miesiąca w siedzibie Organizatora i pod numerem telefonu +48 503 658 285.

3. Organizator gwarantuje przeprowadzenie zajęć w ilości uśrednionej na poziomie co najmniej czterech miesięcznie (liczonych jako średnia z całego semestru). W przypadku mniejszej liczby zajęć nastąpi zwrot części lub całości opłaty zgodnie z §5.5 niniejszego regulaminu.
4. Miejscem odbywania zajęć jest siedziba firmy. W wyjątkowych przypadkach i przy zgodzie wszystkich uczestników danej grupy zajęcia mogą odbywać się w innym miejscu.
5. Zapisy na kursy są wyłącznie telefoniczne pod numerem +48 503-658-285 lub bezpośrednio w siedzibie firmy.

6. Zajęcia odbywają się w grupach liczących od trzech do pięciu osób. W uzasadnionych przypadkach i przy zgodzie wszystkich uczestników danej grupy liczba ta może zostać zwiększona.

§3 UCZESTNICY MAŁOLETNI

1. Rodzice lub opiekunowie odpowiadają za bezpieczeństwo osób małoletnich w drodze na zajęcia i w drodze powrotnej. Organizator ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci i młodzieży tylko podczas zajęć na terenie placówki.

2. W przypadku osób małoletnich to rodzic lub opiekun prawny akceptuje niniejszy regulamin.

§4 CENA I PŁATNOŚCI

1. Cena zajęć jest płatna za każdy miesiąc z góry i dostępna jest na dany rok szkolny na stronie internetowej www.roleplayenglish.pl.
2. Opłatę za zajęcia uiszcza się przelewem na konto nr: 73 1140 2004 0000 3202 7631 5188 lub osobiście przed pierwszymi zajęciami w danym miesiącu.

3. W przypadku zapłaty za cały semestr z góry opłata wynosi 90% ceny podstawowej pomnożonej przez liczbę miesięcy w danym semestrze. Pierwszy semestr liczy się jako cztery miesiące (od października do stycznia), drugi semestr liczy się jako pięć miesięcy (od lutego do czerwca).
4. W przypadku niezapłacenia przed pierwszymi zajęciami w danym miesiącu rezerwujemy sobie prawo do odmowy świadczenia zajęć.
5. Osoby dołączające do grupy w trakcie trwania kursu wnoszą opłatę jedynie za zajęcia odbywające się od momentu ich dołączenia do grupy. Jeśli uczestnik dołącza po pierwszych zajęciach w danym miesiącu, opłata wynosi 25% ceny podstawowej razy ilość zajęć pozostałych w danym miesiącu.
6. Nieobecność zapisanego uczestnika na zajęciach nie stanowi podstawy do zmniejszenia opłat za dany miesiąc.
7. Miesięczna cena zajęć nie podlega zmianom, niezależnie od ilości zajęć w danym miesiącu. Gwarantujemy jednak uśrednioną liczbę zajęć na poziomie co najmniej czterech w miesiącu (liczonych jako średnia z całego semestru).

§5 ODWOŁYWANIE ZAJĘĆ

1. Zastrzegamy sobie prawo do odwołania zajęć bez obniżenia opłaty w sytuacjach spowodowanych przez siłę wyższą, np. chorobę prowadzącego. W tym przypadku zajęcia będą przełożone na inny, dodatkowy termin, 

2. Jeśli pierwszy proponowany termin zajęć dodatkowych nie będzie odpowiadał większości grupy, zaproponowany będzie drugi termin w innym dniu.

3. Brak akceptacji któregokolwiek z terminów nie stanowi podstawy do zmniejszenia opłaty za dany miesiąc. 

4. Brak uczestnictwa w dodatkowych zajęciach nie stanowi podstawy do zmniejszenia opłaty za dany miesiąc.

5. Zastrzegamy sobie również prawo do odwołania zajęć w dni wyznaczone przez Organizatora. W takim przypadku Organizator wyznaczy dodatkowy termin, w którym uczestnicy będą mogli odrobić brakujące zajęcia.

6. Jeśli uczestnik nie będzie mógł lub chciał odrobić zajęć odwołanych z winy Organizatora, w terminie wyznaczonym przez Organizatora, otrzyma zwrot 25% opłaty miesięcznej za każdy taki przypadek.

§6 REZYGNACJA Z ZAJĘĆ

1. Każdy uczestnik ma prawo rezygnacji z zajęć Role Play English w dowolnym momencie.
2. Rezygnacja następuje po poinformowaniu prowadzących. 
3. W przypadku zajęć niewykorzystanych w miesiącu złożenia rezygnacji, opłata wniesiona za dany miesiąc nie podlega zwrotowi.

4. W przypadku rezygnacji uczestnika, który opłacił cały semestr z góry następuje wyłącznie zwrot opłaty za pełne, niewykorzystane miesiące, przy czym kwota do zwrotu odejmowana jest od 100% ceny każdego rozpoczętego miesiąca.

§7 REKLAMACJE

1. W celu złożenia reklamacji dotyczącej zajęć należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny w siedzibie firmy i przesłać na adres email: peter.roleplayenglish@gmail.com lub doręczyć osobiście do siedziby firmy.
2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia, a odpowiedź zostanie przesłana na e-mail nadawcy.
3. Reklamacje można składać najpóźniej do 60 dni od daty zakończenia roku szkolnego lub rezygnacji z zajęć.

§8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Zmiany Regulaminu wymagają formy pisemnej.
2. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

bottom of page